FAQ Veelgestelde vragen

Als ook jij besluit veiliger, comfortabeler en representatiever te werken, kom je voor veel vragen te staan. De meeste stelden klanten die je voorgingen ook al. Om jou van dienst te zijn, vind je hier alvast de antwoorden op de meest gestelde vragen.

Algemeen (7)
Wanneer en Waar kan ik bij Rook Bedrijfskleding terecht?

In onze showroom aan de Zomerdijk 88 in Zwartsluis kunt u maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.30 uur terecht. Op Zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur en op Donderdagavond van 19.00 tot 21.00 kunnen we u verwelkomen. Wilt u liever ’s avonds in alle rust een afspraak dan is ook dat mogelijk.

Neem contact op per telefoon 038-4581160 of via mail info@rookbedrijfskleding.nl en we maken graag een vrijblijvende afspraak met u, desgewenst op locatie.

Kan ik ook via een webshop bestellen?

We vinden het belangrijk om u te begeleiden bij het kiezen van de juiste bedrijfskleding en veiligheidsmiddelen. Dit doen wij graag persoonlijk. Vandaar dat we geen webshop hebben.

Wel is het mogelijk om, als klant, te werken met een online kleding beheersysteem. Uw werknemers kunnen dan in een vooraf ingerichte en afgeschermde online omgeving, hun eigen kleding bestellen. Wel zo makkelijk!

Vragen over de mogelijkheden? Neem gerust contact met ons op.

Welke merken kan ik bij Rook Bedrijfskleding bestellen?

Wij leveren een heel, groot aantal gerenommeerde merken bedrijfskleding, veiligheidsschoenen en Persoonlijke Beschermingsmiddelen.

In onze showroom tonen wij o.a. kleding van: Mascot, Tricorp, FHB, Havep, Clique, Cutter & Buck, Craft, Brams Paris, 24/7.

Schoenen, laarzen en klompen van o.a. Elten, Grisport, Sixton, Bekina, Sika, Dunlop en

Persoonlijke beschermingsmiddelen van o.a. 3M, OXXA, Ansell, M-Safe, Uvex

Daarnaast leveren we nog vele andere merken. Neem eens contact met ons op en u zult versteld staan van de mogelijkheden.

Kan ik de kleding passen?

In onze showroom kunt u de kleding bekijken en passen. Daarnaast is het ook mogelijk dat we een passessie afnemen/afleveren bij u op locatie. We vertellen u er graag meer over.

Kan Rook Bedrijfskleding de kleding voorzien van een logo?

Uw bedrijfslogo op kleding drukken of borduren is een van de vele diensten die Rook Bedrijfskleding levert. Zowel het bedrukken als het borduren van de kleding verzorgen we in ons eigen atelier. Wilt u meer weten over de mogelijkheden neem dan contact met ons op.

Wat zijn de Leveringsvoorwaarden?

De verwachte levertijd hangt af van het merk kleding en/of het kledingstuk bewerkt moet worden. Daarnaast hebben we een ruim assortiment aan werkschoeisel en persoonlijke beschermingsmiddelen op voorraad.

Leveringen geschieden af Magazijn en er wordt franco geleverd vanaf €300 ex btw.

Voor meer voorwaarden verwijzen we u naar onze algemene voorwaarden. Deze zijn te vinden via www.rookbedrijfskleding.nl/algemene-voorwaarden

Ik heb een klacht. Wat nu?

Heeft u een klacht dan vragen wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen. Dit kan zowel per telefoon, via mail of kom langs in onze showroom. Wij zullen onze uiterste best doen om uw klacht op te lossen.

Student (7)
Waar kan ik bestellen?

Je kan via het online bestelsysteem bestellen.  Deze kan je vinden via https://rook.ecmanage.nl/Login

Elke opleiding heeft een eigen unieke omgeving. Deze vind je hier (pfd document van de url’s van de unieke omgevingen)

Wat zijn mijn inloggegevens?

Je inloggegevens ontvang je via een persoonlijke mail. Deze ontvang je op het mailadres dat bij ons bekend is. Dit zal je school mail zijn.

Je gebruikersnaam is je studentnummer. Je wachtwoord kun je opvragen op het inlogscherm via ‘wachtwoord vergeten’. Op je schoolmail ontvang je dan van ons een mail om een nieuw wachtwoord aan te maken. Let op: deze mail komt regelmatig in de spam terecht.

Mocht je er helemaal niet uitkomen, mail ons dan via scholen@rookbedrijfskleding.nl

Het systeem geeft aan dat mijn wachtwoord is verlopen

Het wachtwoord dat door ons wordt verstrekt is beperkt geldig i.v.m. de veiligheid. Mocht je deze melding krijgen dan kan je op het inlogscherm via ‘wachtwoord vergeten’ een nieuw wachtwoord opvragen. Deze mail ontvang je op je schoolmail. Let op: deze mail komt regelmatig in de spam terecht.

Mocht je er helemaal niet uitkomen, mail ons dan via scholen@rookbedrijfskleding.nl

Hoe plaats ik een bestelling?
  • Log in op jouw unieke omgeving https://rook.ecmanage.nl/..........
  • Bestellen kan via het menu – Bestellingen – voor mijzelf
  • Geef per artikel aan welke maat en welk aantal je wilt bestellen (Tip: bekijk goed welke artikelen verplicht zijn voor jouw opleiding)
  • Vul je afleveradres in (of selecteer het school adres)
  • Vul eventuele opmerkingen in, in het daarvoor bestemde veld.
  • Controleer je mail adres; op dit mailadres ontvang je de bevestiging van je bestelling (en een track en trace code indien er wordt geleverd op het thuis adres)
  • Klik op Volgende Stap
  • Controleer je bestelling
  • Klik op ‘Ik ga akkoord met deze bestelling’
  • Je wordt nu doorgeleid naar de Mollie betaalpagina, waar je je bestelling via IDeal kunt afrekenen
  • Na betaling ontvang je een orderbevestiging op je mail.
  • We gaan met je bestelling aan de slag en leveren deze binnen de afgesproken levertijd.
Ik wil graag een artikel retour sturen kan dat?

Mocht een artikel toch niet de juiste maat hebben voor jou dan mag het onder de volgende voorwaarden geruild worden/retour:

  • Artikel moet nog voorzien zijn van kaartjes en verpakking,
  • Artikel is ongedragen
  • Bedrukte artikelen die foutief zijn besteld door de student kunnen niet retour.
  • Bedrukte artikelen die door Rook Bedrijfskleding foutief zijn geleverd mogen retour.
  • Artikelen worden maximaal binnen een maand omgeruild/retour genomen.

We vragen je een retour of omruiling eerst te melden via scholen@rookbedrijfskleding.nl

Je retour kan je vervolgens opsturen naar
Rook Bedrijfskleding

Zomerdijk 88a

8064XH Zwartsluis

o.v.v. je voor en achternaam en ordenummer

De kosten voor de retourzending is voor jezelf.

Let op: bij een aantal scholen hebben we ‘omruildagen’. Nadat je je omruiling of retour wens aan ons hebt doorgegeven per mail, dan kan je op één van deze data je artikelen komen omruilen of inleveren.

Ik ben later ingestroomd op de opleiding en ben niet aanwezig geweest bij het pasmoment. Hoe nu verder?

Stroom je later in op de opleiding dan is dat geen probleem.

Ons advies is om een afspraak te maken voor en pasmoment in onze showroom aan de Zomerdijk 88a te Zwartsluis. Elk kwartier vertrekt vanuit Zwolle een bus naar Zwartsluis waar ons bedrijf is gevestigd. Na het passen kijken wij of de benodigde kleding op voorraad is of besteld moet worden. Eventueel kunnen we de kleding snel voorzien van opdrukken en borduringen in onze eigen bedruk en borduurstudio.

Bij bestellen kan je de artikelen contant of per pin voldoen bij ons in de winkel. Is het om wat voor reden dan ook lastig om bij ons te komen, dan vragen we je je eigen lichaamsmaten op te meten en proberen op deze manier een goed advies te geven over de te bestellen maat.

We vragen je voor, achternaam, studentnummer en schoolmail aan ons door te geven via scholen@rookbedrijfskleding.nl

We mailen je dan inloggegevens terug om zelf online een bestelling te plaatsen.

Staat je vraag hier niet bij?

Neem dan contact met ons op via scholen@rookbedrijfskleding.nl. Op werkdagen ontvang je binnen 24 uur van ons een reactie terug.

Contact - Rook Bedrijfskleding
“Hoe kunnen wij jou veiliger, comfortabeler en representatiever laten werken?”
Neem contact op
“Wij zorgen dat jij erop kunt vertrouwen dat het goed zit”
arrow-down arrows-right download aankoopservice onderhoudsservice veiligheidsservice kernwaarde1 kernwaarde2 kernwaarde3 makkelijk-bestellen ruime-keuze snelle-levering passessies advies facebook linkedin